Cloud beheer

Een goed beheercontract geeft rust in de organisatie

Cloud beheer en support kunnen wij inrichten op verschillende manieren. U maakt dan gebruik van onze Cloud Managed Services. Onze Nederlandstalige helpdesk beantwoordt dan zowel technische vragen als vragen voor bijvoorbeeld het aansluiten van nieuwe gebruikers. U kunt ook zelf het beheer doen. Wij leiden dan uw mensen op, zodat zij weten wat er van hen wordt verwacht.

Er zijn diverse support mogelijkheden, indien u zelf het beheer doet en er onverhoopt problemen ontstaan. Onze supportcontracten en strippenkaarten bieden u de juiste service voor het verhelpen van problemen in uw omgeving. Wij adviseren u graag over de voor u meest geschikte vorm.

Wij kunnen zorgen dat periodiek technisch beheer en onderhoud plaatsvindt, zodat uw omgeving altijd optimaal beschikbaar en beveiligd blijft. Ook kunnen wij  uitbreiding of aanpassing van uw services voor uw gebruikers door onze helpdesk laten afhandelen. Het voor u geschikte type beheercontract verschilt op basis van de door u gemaakte keuze voor public, private of hybride cloud. Daarnaast zijn er verschillen op basis van uw keuze voor een bepaalde cloud leverancier. De mogelijkheden per leverancier zijn ook verschillend. Wij nemen dit graag uitgebreid met u door, zodat u hier wegwijs in wordt.

Diverse opties

  • Cloud helpdesk service
  • Cloud support op basis van Service Level Agreement
  • Cloud periodiek beheer en onderhoud
  • App management (versiebeheer, licentiebeheer)
  • IT operations management (hybride cloud monitoring en rapportage)
  • Cloud facturatie en rapportage services